Nasz warsztat wyposażony jest w lutospawarkę MIG/MAG CARMIG 300 umożliwiającą łączenie blach nadwozia bez ich przegrzewania i umożliwia spawania MAG/CO2, lutowanie MIG blach o podwyższonej wytrzymałości i ocynkowanych, spawanie aluminium MIG.

Skuteczność naprawy auta po kolizji wymagającej prostowania struktury nośnej można sprawdzić na nowoczesnym urządzeniu do pomiaru geometrii HUNTER 811/DSP 600.

W trakcie napraw stosujemy technologie zalecane przez producentów, by auto zachowało fabryczny poziom jakości i bezpieczeństwa.

Najważniejszym elementem każdego samochodu jest nadwozie. Do niego przymocowana jest cała reszta: zawieszenie, zespół napędowy, oświetlenie, wyposażenie wnętrza. Nadwozie, które zostało naprawione w sposób niefachowy, traci swoją sztywność i zdolność przenoszenia obciążeń wynikających z jazdy po różnych nawierzchniach. W skrajnych przypadkach ulega deformacji, zmienia się geometria ustawienia zawieszeń względem nadwozia. Natępuje utrata stabilności toru jazdy, pojawiają się błędy z systemów elektronicznych wspomagających trakcję… Gdy potrzeba wymienić koło na drodze okazuje się że użycie podnośnika jest niemożliwe bo progi się łamią lub po podniesieniu jednego boku drzwi klinują się w nadwoziu. Zaczynają się problemy ze spasowaniem poszczególnych elementów, a te które przenoszą naprężenia (np. szyby) zaczynają pękać. Od fachowości naprawy blacharskiej zależy bezpieczeństwo jazdy!